Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~bananowadziewczyna | użytkownik

imię i nazwiskomajkel adreswrocław! zarejestrowany09.03.2009 @16:22:34 ostatnio na stronie18.07.2012 @21:45:15

aktualnie mam wszystko w dupie

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty33 komentarze794 posty na forum3

komputer / sprzęt
wzrok, dotyk, słuch, smak, węch, szósty zmysł

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~aniech    10.11.2010 @23:04:04
Nic takiego nie uważam.Źle zrozumiałaś mój komentarz
~aniech    10.06.2010 @16:40:40
Potrafisz zrobić lepszy?
wątpie
~vonseva    04.06.2010 @22:48:27
Dziękuję za ocenę!
~lipslikemorfine    27.03.2010 @20:12:52
ja tyż lubię
_______
mapa-ciała-myśli
~jakubk09    27.03.2010 @13:24:31
dzięki
~wojtek94    13.02.2010 @18:17:31
ofc ; )
_______
nie wiem, nie pytaj
~Kepi95    13.02.2010 @16:21:20
masz racje czepiaj się ramki ^^
_______
~breathofindustry    13.02.2010 @01:16:33
dzięki
_______
oddycham przemysłem
~KokAAA    13.02.2010 @01:15:30
Dzięki
_______
.sygnaturka poszła na wycieczkę.
~wojtek94    07.01.2010 @16:48:30
dobrz
_______
nie wiem, nie pytaj
~Kepi95    05.01.2010 @14:30:54
Brawo za pomysłowość "będziesz dodawał tyle razy, aż nie uzyskasz co najmniej 90% satysfakcji?"
Naprawde nie obrażając czasami mnie zadziwiasz..
pozdrawiam
_______
~Naciucha    23.12.2009 @21:38:35
ta. kurwdesz to jest dla mnie chore, jak ktos kto uwaza sie za poczatkujacego DOBREGO AMATORA ocenia zdjecia zwyklych amatorow, ktorzy po galeri tego pierwszego moga stwierdzic ze nawet na slabego amatora on sie nie nadaje.
no i wesolych :>
_______
mam was w dupie : >
~Naciucha    23.12.2009 @21:12:41
tak... to na digarcie jest najpiekniejsze.
_______
mam was w dupie : >
~Naciucha    23.12.2009 @21:07:25
dziekuje :>
ten kocur u Ciebie jest cudny. ano i widze ze mamy podobne zdanie co do ocen niektorych digartowcow.
_______
mam was w dupie : >
~confidentsoundsystem    23.12.2009 @21:07:16
a po Twoim ostatnim zdjęciu można wywnioskować że nie masz pojęcia o ciekawych zdjęciach. widzisz to co chcesz, a ja wiem swoje tym bardziej że nie używam najlepszej jakości aparatu, więc pomyśl czasem zanim coś napiszesz. pozdro.
_______
. my dzieci, biednej tej ziemi, mamy moc jakiej inni nie mieli .
~Naciucha    23.12.2009 @21:02:43
patrzac na profilowe nie jestem pewwna, czy jestes majkel xD
_______
mam was w dupie : >
~confidentsoundsystem    23.12.2009 @21:01:40
a po co mi Twoje sarkazmy ?
nie jestem profesjonalistką, i nie wiem czy będę, ale na co mnie stać to wiem.
wesołych.
_______
. my dzieci, biednej tej ziemi, mamy moc jakiej inni nie mieli .
~aniech    20.12.2009 @13:34:30
mozesz powiedziec dlaczego?
~aniech    28.11.2009 @19:43:35
~Kepi95    17.11.2009 @18:41:59
hahaha
_______
~Kepi95    16.11.2009 @18:24:28
bardzo wymowna wypowiedz "ładne" . ^^
pozdrawiam
_______
~aniech    15.10.2009 @11:46:14
tak oczywisice , moj poziom inteligencji ( niski ) nie rowna się twojemu )
tylko że ja pracuje sama , a zadan domowych i innych rzeczy nie robi mi siostra pozdrawiam xoxo <3
~aniech    14.10.2009 @18:25:42
haha i co masz z tego podniete ? olowkiem czy dlugopisem i tak sprawdzali ;]
ja pierdziele wez sie dziewczyno ogarnj
~aniech    07.10.2009 @12:25:21
pewnie ze wiem
xoxo
~Kepi95    03.10.2009 @19:33:19
no właśnie -------------> spójrz na galerie ;]
_______
1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt